amo aleyk حرفای دلم واسه عشق دورم
نویسنده : 2r3a - ساعت 14:44 روز 15 مهر 1389برچسب:,

 

سلام با کلی‌ تاخیر اومدم هوراااااااااا.این چند روز همش پیش من بود عشقم ،همش با هم بودیم با هم خندیدیم با هم عصبانی‌ شدیم با هم ناراحت شدیم ،خیلی‌ این هفته واسه من خوب بود چون همش کنارت بودم .عشقم دیگه از شنبه باید بره سر کارش  واگر نه ۱۰۰% دیگه اخراج ،آخه بابا حق دارن ۱ ماه نرفت خوب ،اون بیمارستانم بدون عشق من باید درش رو تخت کنن خوووووو،امروز ۱۵ مهر ماه ،تنها ۹ روز  مونده تا عشقم  وارد ۲۹ سالگی بشه،۹ روز دیگه مونده تا عشقم یه سال بزرگ تر بشه،فقط تو این لحظه‌ها از خدا چند  تا آرزو دارم > اول  از همه این که ۱۲۰ ساله بشه دوم این که آرزو می‌کنم به همهٔ آرزو هاش برسه،و از طرف خودم آرزو می‌کنم به اوج خوشبختی برسه،حمیدم خیلی‌ دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: